8 grader snedare sen maj..

tjoho, när jag slutade skolan väntade mamma & olle i bilen och när jag sätter mig i den.
så ringer, olli, alltså min barnläkare.
och säger att min ryggrad har ändrat 8 cm, alltså det har blivit värre sen maj 10.
så jag måste till uppsala och hämta en nattkorsett, som jag måste sova i.
sen ska jag sova på sjukhuset 1 natt med korsett, utan att stiga upp herregud hur ska detta gå?
men sen så ska jag ta bilder på ryggen, och sen utan korsett sedan så väntas det gympa timmar, och massa annat.
men jag måste börja få behandling för om inte jag fixar min rygg så kanske jag blir och sitta i rullstol nästa år..
och det är verkligen inget jag vill.
för det är hemsk, det slår jag vad om.
och jag känner själv, eftersom jag har en 28 graders sned ryggrad ( skolios ) så blir det muskelspänningar och jag har haft en sån otrolig värk på vänstersida, och det är för att den är så sned.
jag har en resa framför mig, men det blir förmodlingen bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Neha

Hoppas det blir bättre efter behandlingen

2010-11-08 @ 15:44:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0