jag hatar kyrkan 10000 gånger mer än vad jag har gjort

ni undrar säkert, va menar hon med rubriken?
nu ska jag berätta;
det är så när jag kommer hem så är det ett brev från mariehamns församling, tjoho.
ska fan sitta i kyrkan den 3 november för att boka något skit, har läst det x antal gånger, men jag fattar inte ännu!
iallafall, mellan 15:30 - 17:00 oooh.
sen så fredagen den 11 mars och 13 mars ska jag sova ute på lemböte, jo med tjena.
dom får mig inte dit, jag lovar jag vägrar!
fast jag har ju faktiskt ganska roliga kamrater med mig till lemböte, så. :)
det var det jag ville säga, och nu tänker jag deppa.
och så tänker jag hoppa av skitftskolan, tror jag.
finns det något tråkigare med kyrkan?
nå, nej!
jag hatar kyrkan, på söndag ska jag på gudstjänst 1 timme.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0