läs hur mycket jag har stressat

godmorgon, eller något haha.
ni sover säkert ännu, och det skulle jag också göra om inte det vore för den här jävla kyrkan.
vaknade 10 över 10 och jag kollar alltid facebook i mobilen på morgonen.
läser av elina, kyrka imorgon klockan 11, nej jag ska till kyrkan klockan 11!
blir helt, jävla stressad och hoppar i duschen, helt stressad.
på med kläderna, sen är klockan plötsligt 20 över, har ju också min kyrkbok hos pappa..
så jag kör till pappa och vid polisen kommer jag på, nej jag har inte mitt körkort med mig.
det enda jag hoppades är att inte polisen skulle ta fast mig.
kommer till pappa 10:44 springer in och hämtar boken, iväg till kyrkan kom dit precis.
puuh, oh här trodde jag att jag skulle få en sovmorgon men inte heller.
här får man stressa som en jävla dåre! :o
nu tänker jag lunga ner mig, med andra saker och sen plugga.
jag vet inte om jag tänker åka till alina iallafall, vi får se.
har musik och kemiprov, woho. :(
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0