summertime

en bild kan säga mer än tusen ord..

------------------------------------------------------------------------
kvällen slutade med att jag somnade på soffan vid kvart i 7 igår kväll.
vaknade sedan av att mamma står i köket och olle med.
brydde mig, inte speciellt mycket och jag visste inte ens om lukas skulle komma hit?
mamma skrev, att han skulle komma vid 4 och hämta smörgåstårtan, då var jag vaken men han kom aldrig.
sen visste jag inte om han kom när jag sov, men när jag vaknade gick jag och la mig i min säng, och precis när jag la mig ner så kommer han.
oh, stackarn om han hade stått där ute, och jag inte hade öppnat.
sen vaknade jag vid 7 imorse, oh vad tidigt.
men jag var riktigt utvilad, jag har sovit 13 timmar inatt ungefär.
rättare sagt jag har sovit som en stock.
fortfarande trött, så jag funderar om jag ska ta och gå ut och fota i det fina höstvädret. :)
färgerna, är härliga.
förresten är det svampsäsong, tror att när jag kommer till föglö någon dag så ska jag gå ut och plocka svamp.
om inte några djur har ätit upp dom förstårs. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tacktack! :D

2010-10-09 @ 11:25:11
Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla :)

2010-10-09 @ 11:46:18
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0