tillbaka

tillbaka!
och eftersom en anonym skickade en kommentar till nya skor ~ core-tex
så svarar jag på den här.
jag tycker att dom är inte speciellt snygga på utsidan, men vem bryr sig?
inte jag iallafall, det är hur länge dom håller att det är bra kvalité.
och allting, inte billiga skor som inte ens håller i 1 år.
och ullet, är konstgjort, alltså inget djur. :)
här fick du svar på din fråga.

och nu är jag tillbaka, men jag känner mig inte fortfarande på blogghumör.
kanske det blir sämre bloggning, fast lite då och då.
jag ska bara plugga ihjäl mig på alla läxor & prov.
hoppas ni har det superskönt, och njuter av hösten.
så länge vi har den kvar här på den lilla ön mitt ute i havet. ;)
här på åland, har det varit många snöfall men minst 2 snöstormar, och då menar jag riktigt stora?
har du klarat dig utan snö ännu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0